Seminaras skirtas tiems, kas nori suvokti, kas yra SEO, kaip išnaudoti SEO galimybes ir nuo ko pradėti bei kuria kryptimi žengti toliau.

Seminaro aktualumas:

Lietuvoje dvigubai mažiau įmonių naudoja SEO nei brandžiose interneto rinkodaros prasme šalyse. Viena iš priežasčių – įmonių marketingo specialistai vis dar nesupranta, kas tai yra ir nuo ko pradėti domėtis. Šios laidos tikslas – padėti rinkodarininkams suprasti, kas yra SEO ir kuria kryptimi žengti toliau.

Nesenai teko susidurti su kliente kuri niekaip negalėjo pasirinkti ar naudoti reklamai biudžetą adwords ar daryti seo, šiame video Vladas sako jog seo yra santykinai pigus variantas pritraukti į savo svetainę lankytojus lyginant su kitais kanalais, pats pigiausiais aišku mano manymu yra naujienlaiškis lyginant su duodama graža.

0 atsakymų

Palikti atsakymą

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *